Mijn favoriete sieraden van het moment

Sieraden. Wat hou ik er van. Het kan je outfit helemaal afmaken en je kan er eindeloos mee combineren. Toch blijven er een bepaald aantal sieraden die mijn favoriet blijven, en om eerlijk te zijn, die ik elke dag draag. Daarom leek het me leuk om mijn favoriete sieraden van het moment met jullie te delen!

image2.JPGimage3.JPGOORBELLEN

Ik heb bij beide oren twee gaatjes en ik heb nog één helix piercing. Ik heb hier eigenlijk altijd hetzelfde inzitten. Alle oorbellen zijn van Moonloft. Love Moonloft. Ze hebben hele schattige en ook minimalistische oorbellen: precies mijn stijl. Ook hebben ze twee concept stores, één in Zwolle (heel cute, check it out!) en één in Arnhem. Mijn piercing is van Six en heb ik inmiddels alweer 1,5 jaar, dus waarschijnlijk is die niet meer te koop.

image1-2.JPGKETTING

Ik heb twee lievelings kettingen die ik vaak draag. Ze zijn beide van Brandy&Melville (mijn lievelingswinkel). De ketting met de maan droeg ik heel vaak, maar immidels wat minder omdat hij helemaal verkleurd is. Tja, wat kan je verwachten van een kettinkje van €7,-? De ketting met de rondjes draag ik élke dag. Hij is zó mooi. Deze blijft ook best goed; hij is nog helemaal niet verkleurd.

image4.JPG

image5RING

Eigenlijk draag ik maar één ring, al heel lang. Het is een heel simpele ring met ingegraveerde streepjes. Deze ring is ooit van mijn moeder geweest, dus ik heb geen idee waar je hem kan kopen.

Dit waren mijn favoriete sieraden! I seriously love them. Heb jij favoriete sieraden? Ik ben benieuwd! Laat het me weten!

Geef een reactie

