Dingen die ik wil bereiken

large-2.jpg

Iedereen heeft wel dingen die hij/zij in zijn leven wil bereiken, toch? Voor mij is dingen bereiken heel belangrijk en ik vind carrière belangrijk. Misschien dat niet iedereen van mijn leeftijd zich hier al mee bezig houdt, maar ik wel. Hier zijn een paar dingen die ik sowieso in mijn leven wil bereiken:

Unknown-5.jpeg

Vloeiend Spaans kunnen spreken

Geen idee hoe ik er ooit bij kwam, maar ik wil Spaans leren. Ik zál Spaans leren. Ik vind het dan ook héél jammer dat er geen Spaans wordt gegeven op mijn school. Ik ben van plan om voor een tijdje naar Spanje te gaan, om de taal te leren. Ik weet dat je na een half jaar echt nog geen vloeiend Spaans kan, maar het is een begin. Een goed begin is het halve werk 😉 

large-3.jpg

De halve marathon lopen

Ik loop sinds mijn 13e al hard, maar doe dit steeds met vlagen. Ik heb van mezelf echt een shit conditie, dus er móet wat gebeuren. Ik ben inmiddels 15 jaar en kan nog geen 5km, maar ik ben er bijna omdat ik in de laatste trainingsweek ben van ‘Hardlopen met Evi’. Ik vind hardlopen gewoon heel leuk. En omdat ik bekend sta om de persoon die altijd meteen afhaakt bij de piepjes test, wil ik de halve marathon ooit lopen. Zodat ik mensen kan laten zien dat ik het wél kan. Ze zullen versteld staan. Oh, het liefst nog voor mijn 25e.

large-4.jpg

Van mijn hobby mijn werk maken

Niet zozeer van één specifieke hobby, maar ik wil gewoon doen wat ik écht leuk vind. Iets met creativiteit, fotografie, video, talen, ontwerpen, media, etc. Ik vind het gewoon belangrijk dat ik plezier heb in wat ik doe.

Bron afbeeldingen: WeHeartIt

2 gedachten over “Dingen die ik wil bereiken

Geef een reactie

