Mac Twig | Review

img_1906

Een van mijn eerste posts om deze blog is een MAC Faux review. Ik was (ben nog steeds) ontzettend blij met die lipstick en draag hem nog vaak. Maar ik was toe aan vernieuwing. Dat het van MAC moest zijn, wist ik zeker. J’adore. Dus na veel research welke kleur het zou worden, kwam ik tot de conclusie: Twig. Twig zal mijn nieuwe liefde worden.

img_1908img_1909

Verpakking

Ook al heeft MAC zoveel lipstick kleuren, elke MAC lipstick ziet er van de buitenkant hetzelfde uit. Erg mooi en classy.

img_1912img_1914

img_1920img_1917img_1918

Dekking & finish

Zoals vast bekend is, is dat Mac verschillende finishes heeft. Mijn fav finish is de satin, omdat het dekkend is, maar niet stroef/droog. Het blijkt best lang zittend en voelt als een lippenbalsem. Twig heeft ook zo’n satin finish. Erg fijn.

Kleur

Omdat Faux best een veilige kleur is om te dragen, wou ik toch een iets donkerdere lipstick die nog wel voor everyday kon. Daarom heb ik dus voor Twig gekozen. Het is een lipstick die iets bruins/roods/rozigs heeft. Aparte kleur, maar wel heel mooi. Als je Twig op je lippen draagt, zie je duidelijk dat je een lipstick op hebt, maar het is niet zo dat je eerst de lipstick ziet en dan pas je gezicht. Het valt op, maar is wel mooi rustig.

Twig is een prima everyday kleur, als je net even iets anders wil. Hij zal veel meiden ongetwijfeld mooi staan.

img_1910img_1906

Duur

Ik heb meerdere producten van MAC, omdat ik gewoon erg te spreken ben over het merk. Lipsticks haal ik het liefst bij MAC omdat ik weet dat ik waar voor mijn geld krijg. Ze blijven erg lang en mooi zitten. Bij een lipstick moet je al snel om het uur even bijwerken. Maar bij deze lipstick is 2x per dag genoeg.

Conclusie

Twig zal ik vast nog veel gaan dragen. Vaker dan Faux? Zeker weten niet. Twig is net wat gedurfder maar kan nog prima voor overdag. Ja, MAC lipsticks zijn prijzig, maar je krijgt écht waar voor je geld. Zeker als je Twig koopt.

♥♥♥

MAC Twig - 19,50

Verkrijgbaar: MAC Pro Stores, MAC Counters in de Bijenkorf en  Douglas en Online

♥♥♥

 

Lots of love,

Eline

 

 

4 gedachten over “Mac Twig | Review

Geef een reactie

