Personal | Random facts about me

foto-op-01-12-16-om-4-13-pm-2

Ik vond dat het wel weer eens tijd was dat ik wat zou posten. Wat het was wist ik niet. Ik scrolde een beetje door verschillende blogs voor wat inspiratie, maar bleef toch uiteindelijk bij wat random fact about me. Veel (lees)plezier, erg interessant is het niet.

  1. Ik ben sinds 2009 diehard belieber en ben 8 October 2016 voor het eerst naar zijn concert geweest.
  2. ik ben sinds 2013 fan van Ariana Grande. Ik ben 29 mei 2015 naar The Honeymoon Tour geweest en ga 14 mei 2017 naar The Dangerous Woman Tour.
  3. Naast JB en AG, luister ik heel veel naar: Shawn Mendes, Lana Del Rey, ZAYN, The Weekend, Oh Wonder, Arctic Monkeys, Melanie Martinez, Frank Ocean en Louane.
  4. Ik wil al sinds 2013 hardlopen, maar doe het eigenlijk pas een jaar. De laatste tijd ben ik fanatieker dan ooit.
  5. Ik vind zingen ontzettend leuk, maar het klinkt voor geen meter.
  6. Ik blog en maak video’s al sinds m’n 9e.
  7. Later wil ik reizen, reizen, reizen, reizen, reizen. Zei ik al dat ik wil reizen?
  8. Ik wil later mijn eigen bedrijf.
  9. Ik werd ooit uitgelachen om mijn doel om de halve marathon te lopen. Let maar op.
  10. Alleen als ik met vliegtuig op vakantie ga, heb ik het gevoel van vakantie.
  11. Ik wil, nadat ik (hopelijk) mijn VWO diploma heb gehaald, een tussenjaar nemen en daarin naar Spanje gaan om Spaans te leren.
  12. Ik vind ‘fuif’ echt een verschrikkelijk woord. Bah.
  13. ik heb nog steeds een iPhone 4s. Ik moet een nieuwe iPhone.
  14. Ik ga ooit in New York City wonen. (lees: 2x een enthousiaste spreekbeurt over New York doen is nog niet genoeg)
  15. Ik hou van katten.
  16. Ik wil leren coderen.
  17. Net klikte ik dit tabblad per ongeluk weg en dacht ik dat ik alles kwijt was.
  18. Ik vind Frans oprecht een heel leuk vak/taal.
  19. Ik volleybal al 9 jaar.
  20. Feitjes over jezelf verzinnen is echt ontzettend moeilijk.

 

Personal | Random facts about me

Geef een reactie

