evening run

unknown-1

Ik ben nog geen 5 minuten terug van het hardlopen en ik heb alweer zin om er over te schrijven. Ik doe sinds een aantal weken ‘Hardlopen met Evy’, en heb net training 11 afgesloten. Wat een heerlijk programma, het maakt me echt gemotiveerd! Hoewel ik altijd hardloop fases heb, ik blijf er wel op terugvallen. Telkens als ik een rondje heb gelopen, realiseer ik me weer hoe leuk ik het vind. Relax.

unknown-3unknownunknown-2

Ik heb vaste hardloopdagen: woensdag, vrijdag en zondag: dat komt voor mij het best uit. Aangezien ik woensdag training 10 heb gedaan en het vandaag vrijdag is, moest ik wel gaan… Had ik er zin in? Zeker niet. Heb ik mezelf gedwongen? Jazeker.

Maar wat doe ik zodat ik toch m’n bed uit kruip? (En ja daar lag ik in. Voor zo’n twee uur. Blame it on PLL.) Ik heb op WeHeartIt een board aangemaakt die heet ‘motivation’. Daar staan verschillende foto’s in: foto’s van Parijs, hardlopen, camera’s, etc. Als het maar iets dat me gemotiveerd maakt. Naar foto’s kijken van mensen die hardlopen helpt. Echt waar.  Ook lees ik alle blogs van Jiami die ze heeft geschreven over hardlopen. Die heb ik al minstens 5 keer gelezen, maar dat maakt niet uit. Ze is echt een voorbeeld voor mij, qua hardlopen, youtube, fashion, anything. Ook luister ik naar mijn hardloop playlist en mijn training die ik die dag dus moet doen. Zoals ik al heb gezegd train ik met Hardlopen Met Evy en dat zijn podcasts. Daar luister ik van te voren naar als ik niet gemotiveerd ben, om alvast in de sfeer te komen zeg maar hihi.

Dus dat wou ik even kwijt. Het was een heerlijke training, echt waar. Ik loop heel graag ’s avonds hard, als het donker is. I love it. 

evening run

2 gedachtes over “evening run

Geef een reactie

