Mijn MAC producten

IMG_1198Nou, ik  leef nog hoor! Ik had spontaan weer zin om te bloggen. Deels omdat ik eindelijk een spiegelreflex camera heb; de Canon EOS 1200D. I’m so happy! Ik had zin om wat foto’s te maken dus dacht ik: why not for my blog? Dus hierbij: mijn MAC producten.

Eén van mijn eerste posts hier was een review van mijn eerste MAC product: Faux. Aan die ‘collectie’ kan ik nu 2 producten toevoegen. Veel MAC producten heb ik niet, maar OK.

Soft & Gentle Mineralize Skinfinish

IMG_1202IMG_1235IMG_1207IMG_1209IMG_1215IMG_1216

Soft & Gentle is echt geweldig. Het is by far de mooiste highlighter die ik heb. Het is een champagne kleur die best intens is. Hij past bij elke huidskleur en bij elke make-up look. Goedkoop is hij niet, hij is namelijk €31,-.

Lipsticks

IMG_1220IMG_1223

Viva Glam Ariana Grande

Wie mij kent, weet dat ik een mega Ariana Grande fan ben. Toen haar lipstick in samenwerking met MAC uitkwam, móest ik hem gewoon hebben. Het is el een kleur die ik veel te heftig vind, en daarom nooit zal dragen, maar goed. I’m a true fan. Deze lipstick was even duur als elke andere MAC lipstick: €19,50.

IMG_1221IMG_1224

Faux

Dit was mijn allereerste MAC aankoop en ik denk ook wel mijn allerbeste. Deze lipstick draag ik bijna elke dag en hij is echt geweldig. Hij blijft lang zitten, staat overal mooi bij en is gewoon geweldig. Prijs: €19,50

IMG_1226IMG_1227IMG_1228

Dit zijn mijn MAC producten (tot nu toe…)! Het zijn er maar 3, maar wel 3 waar ik heel blij mee ben!

Mijn MAC producten

Een gedachte over “Mijn MAC producten

Geef een reactie

