Sportoutfits inspiratie

hii

Sinds ik tickets voor The Color Run 2016 heb weten te bemachtigen, ben ik weer ontzettend gemotiveerd om te gaan hardlopen! Ik heb zo mijn fases waarin ik een paar keer per week ga, en vervolgens weer 3 weken niet. But here I am now, motivated for the Color Run on September 11! Although ik niet ontzettend vaak hardloop, kan je wel zeggen dat ik het leuk vind. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om sportkleren uit te zoeken. Het maakt het sporten toch weer wat leuker en het motiveert enorm! Uiteindelijk zoek ik langer sportkleren op internet, dan dat ik daadwerkelijk hardloop. Dus daarom wat inspiratie/motivatie.

oklollargeworkout1-807x1024.jpgcutehija

For real, als ik 10,000 euro zou hebben, zou ik echt zรณ veel sportkleren kopen. Het is toch leuk om er leuk uit te zien tijdens het sporten. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Bron foto’s: http://www.weheartit.com

Liefs, Eline

5 gedachten over “Sportoutfits inspiratie

      1. Op tijd daar zijn en langs alle standjes passeren voor leuke foto’s! En ogen sluiten als ze kleur op je smijten ๐Ÿ™Š go girl!

        Like

Geef een reactie

