BOOKTIP: DE ONSTERFELIJKEN

Mijn blog bestaat 1 jaar! Thanks voor het lezen van mijn blog, want ik had nooit gedacht dat mensen het serieus zouden lezen haha. Imma keep on bloggin’

Ik houd heel erg van lezen. Voornamelijk ‘chickflicks’ en boeken zoals ‘The Fault In Our Stars’. Ik was dan ook totaal niet van boeken zoals Twilight, Divergent, etc. Nou hou ik nog steeds niet van boeken/films zoals Divergent en Hunger Games, maar wat ben ik van Twilight gaan houden! Een jaar geleden dacht ik “laat ik het gewoon een kans geven, who knows” en dus begon ik met het lezen van Twilight en The Vampire Diaries kijken. I fell in love.
OMG, hoe kon ik dit niet leuk vinden? (Oké, ik had het niet eens echt geprobeerd) Twilight heb ik zo ondertussen al gelezen en de films veel te vaak gezien. Dus ik was wel toe aan iets nieuws. Ik zocht wat op op internet en kwam uit bij ‘The Immortals’ oftewel, ‘De Onsterfelijken’ van Alyson Noel. Dus niet veel later ging ik naar de bibliotheek om deze boeken op te zoeken. Ik begon met lezen en i can’t stop. Daarom deze post 😉

Er zijn 6 boeken verschenen van de reeks ‘de onsterfelijken’:

  1. Evermore
  2. Blauwe Maan
  3. Schaduwland
  4. Duistere Vlam
  5. Nachster
  6. Lotusbloem

Ik ben nu met boek 5 bezig en ga zeker weten nog boek 6 lezen! Als je van Twilight houdt, dan raad ik je deze boeken echt zeker weten aan! Hier een kleine (geloof me, echt heel klein, want er gebeurt echt ontzettend veel) samenvatting van de boeken:

After a horrible accident claims the lives of her beloved family, sixteen-year-old Ever Bloom develops powers that allow her to see a person’s aura and make her psychic. Trying to avoid human contact in order to supress her new powers brand her a freak at her new high school. But everything changes when she meets Damen Auguste. Ever can only be attracted to him and gets sucked into this mysterious world with more questions than answers. The only thing she knows is that she’s falling more and more in love with Damen.

En dit is nog maar een héél klein stukje.

Dus, al met al, móet je deze boeken gaan lezen als je van Twilight, The Vampire Diaries, Teen Wolf etc. houdt, maar ook als je van girly stuff houdt. De boeken zijn meeslepend, iets wat spiritueel, en vooral heel spannend.

BOOKTIP: DE ONSTERFELIJKEN

Een gedachte over “BOOKTIP: DE ONSTERFELIJKEN

Geef een reactie

