FASHIONABLE DOOR DE WINTER GAAN

Long time no see! Oke, het is dan al een hele tijd winter, maar de laatste week is het toch echt heel koud. En je kent het vast wel; als het zomer is, wil je dat het winter is – en als het winter is, wil je dat het zomer is. Leuke jurkjes en topjes dragen… Zo leuk! Maar kleding in de winter kan ook echt heel erg leuk zijn!

IMG_1284

4809411_lookbook

4809883_image

LONG COATS

Deze zie je zó ontzettend veel, voornamelijk in het grijs. Zie de eerste foto van Jiami die ze recent gepost had. Omg, hoe mooi is deze outfit?

BOMBER JACKETS

Ik ben zó in love met deze dingen! Toen het nog kerstvakantie was (ugh daar crave ik nu echt naar, ik zit nu midden in de proefwerk week), ging ik met mijn beste vriendin een dagje naar Amsterdam. We gingen toen speciaal naar de Bershka om een bomberjack te kopen, maar ze waren allemaal uitverkocht! Ik had overigens wel andere hele leuke dingen bij de Bershka gekocht – die kan je zien in deze video: https://www.youtube.com/watch?v=pFYs4pBAr-I Anyways, bomber jacks zijn heel populair dus…

4809757_page4809832_look

VAN DIE JASJES DIE OVERAL OP KUNNEN

Altijd handig en altijd leuk! Ik vind met name de outfit hierboven zó leuk!

4807990_IMG_5332

 SWEATER DRESSES

Ik heb zelf ook een ‘sweater dress’ van de Bershka (you can tell i love Bershka) en ik ben officieel in love! Het is zo simpel, maar zoooo leuk.

Bron: Lookbook.com en Jiami.nl

 

FASHIONABLE DOOR DE WINTER GAAN

10 gedachtes over “FASHIONABLE DOOR DE WINTER GAAN

Geef een reactie

