Mijn MAC wishlist // Oktober 2015

Eén van mijn eerste posts hier was een review van mijn MAC Faux lipstick. Dat is dan ook de post die het meest is bekeken. Toen vertelde ik al dat ik al heel lang een MAC product wou en het maakte me dan ook niks uit wat. Nu de feestdagen weer er aan komen (lees: sneller dan je zou denken), zoals sinterklaas, kerst én mijn verjaardag, heb ik een wishlist gemaakt van wat ik allemaal graag zou willen hebben. Tot mijn verbazing -of eigenlijk totaal niet- stond er relatief veel van MAC op. Vandaag besefte ik me dat het wel weer eens tijd werd om wat nieuws te schrijven, dus vandaar mijn MAC wishlist!

soft 'n gentle   sng

Soft & Gentle Mineralized Skin Finish

‘A luxurious powder with 77-Mineral Complex that adds highlights to the face and body.’

Ik ben de laatste tijd he-le-maal into de higlighter. Ik gebruik het meer dan ooit. Eerst snapte ik highlighter niet helemaal. Ik had het idee dat het toch niet opviel, en dat het niks toevoegde. Tot op een dag. Ik weet niet hoe, waarom of wanneer, maar ik ben helemaal om. Ik heb momenteel één highlighter die ik élke dag gebruik, namelijk MUA Undress Your Skin Iridescent Gold. Omdat dit een redelijk wit/gele highlighter is, zou ik ook wel heel graag een wat meer gouden/warme highlighter willen. Ok, Soft and Gentle is ‘officieel’ geen highlighter maar een mineralized skin finish, maar goed, wat maakt dat ook uit.

MAC Soft & Gentle –  €29,50

mac_diva002

Diva Matte Lipstick

‘A lipstick with hundreds of hues. The iconic product that made M·A·C famous.’

Ik zou héél graag nog een lipstick van MAC willen. Elke kleur is goed. Maar waar je me écht blij mee zou maken is Diva. Wát een prachtige lipstick. Hij is wel heel erg gewaagd, en ik zou hem echt niet zomaar naar school opdoen. Maar voor een feestje ofzo? Yes yes yes!! Alhoewel deze lipstick matte is, wat ik heel erg mooi vind, maar dus velletjes laat zien, heb ik dat er zeker voor over. Prachtig!

MAC Diva – € 19,50

17377048122_9ebeab4eec_o

Fluidline Brow Gelcreme

‘A long-wearing waterproof gel in a pot that gives precise definition to brows.’

Er zijn natuurlijk verschillende manieren om je wenkbrauwen in te vullen/kleuren. Zo kan je poeder gebruiken, een wenkbrauwpotlood gebruiken, maar ook een soort ‘pasta’. Iedereen kent gel eyeliner wel. Het zit in een klein potje en dit breng je aan met een kwastje langs je wimperrand. Een vergelijkbaar soort iets bestaat dus ook voor wenkbrauwen. Ik heb zelf alleen maar poeder en een potlood, maar een ‘fluidline brow gelcreme’ heb ik niet en wil ik heel graag een keer uitproberen! Vandaar dat deze op mijn MAC wishlist staat.

MAC Fluidline Brow Gelcreme – € 18,50

dainty

Dainty Mineralize Blush

‘A blush that builds lightly, layer after layer, without heavy coverage.’

Ik ben niet bepaald een blush persoon (tot nu toe. Wie weet hoe dat gaat, aangezien hoe het met de highlighter ging). Maar je hoort zo veel over deze blush ‘Dainty’. Nou moet ik toegeven, ik heb ook maar 2 blushes van niet écht goed kwaliteit; Essence en MUA. Maar tot zover, nee. Ik ben nog niet helemaal om. Maar deze blush zou ik toch wel echt heel graag willen hebben.

MAC Dainty Mineralize Blush – €24,50

mac

Dus dit waren de producten van MAC die ik op dit moment echt het allerliefst zou willen hebben! Ik hoop dat ik binnenkort hier één van krijg (verjaardag? Sinterklaas?) of er zelf één van zal aanschaffen. Helaas is MAC wel altijd aan de dure kant, maar af en toe iets van MAC kopen? No Problem 🙂

Wat staat er op jouw wishlist?

bron foto’s: We Heart It

Mijn MAC wishlist // Oktober 2015

2 gedachtes over “Mijn MAC wishlist // Oktober 2015

Geef een reactie

