Dé haar trend van nu – braids // oktober 2015

Eerst vond ik ze echt verschrikkelijk, nu houd ik ervan: vlechtjes! Je ziet het nu echt ontzettend veel, zowel in het dagelijks leven als bij celebrities (check foto hier onder, Rita Ora). Ik vond ze eerst echt lelijk. Het ziet er toch ontzettend kinderlijk uit? Totdat ik het zelf een keer ging proberen. Ik draag het nu echt heel erg veel. Niet zo zeer naar school, maar voornamelijk thuis. Het zit echt ontzettend chill omdat je haar gewoon uit je gezicht zit en lekker vast zit + het ziet er héél leuk uit!

De meesten zouden het vast wel moeilijk vinden om bij jezelf te doen, maar voor mij is het niet zo heel lastig. Ik heb altijd wel heel veel gevlochten, etc. dus this is the easy shit. Je hoeft het ook niet bij jezelf te doen, je kan het bijv. ook door je moeder (misschien wel vader :P) of vriendin laten doen.

braidslove em~omg  ritaorabraidz

Wat vind jij van deze haar trend?

2 gedachten over “Dé haar trend van nu – braids // oktober 2015

  1. Leuk! En hoewel ik veel vlecht vind ik het toch wel lastig om zo’n vlecht naar boven te draaien haha, misschien kan je er een artikel over schrijven hoe je dit stap voor stap doet? Zelf vind ik een vlechtje ook leuk om haar uit je gezicht weg te houden.

    Like

Geef een reactie

