Mijn favoriete series // Oktober 2015

Hoeveel series ik ondertussen uit heb gekeken… geen idee. Vorig jaar kreeg ik een Netflix abonnement en sindsdien is er een wereld voor mij open gegaan. Door Netflix kijk ik nauwelijks nog tv en kijk ik ontzettend veel series en films. Het najaar is toch wel hét seizoen om lekker op de bank te kruipen met hot choc en, jawel, een serie erbij. Ik ga vandaag mijn favoriete series van het moment met jullie delen.

Pretty Little Liars Finale Header Image

Pretty Little Liars

Toen ik net Netflix had, keek ik als eerst Pretty Little Liars. Toen was het nog niet eens zo ontzettend bekend. En hoe meer afleveringen ik keek, hoe verslaafder ik werd. Ik heb zelfs één keer gehad, dat ik van 9 uur ’s ochtends tot 9 uur ’s avonds keek. Non-stop. Dat doe ik dus niet weer, haha. Maar goed, nadat ik seizoen 4 gekeken had, en begon aan seizoen 5 kreeg ik heel erg fases waarin ik keek. Zoals nu, kijk ik helemaal niet meer. Ik denk dat dat ook komt omdat ik gewoon niet wil dat ik de aller laatste aflevering ga kijken. Maar het is echt een ontzettend goede serie!

Vampire Diaries

The Vampire Diaries

Deze serie kijk ik nu nog steeds. I LOVE VAMPIRE DIARIES! Het gaat over een meisje, Elena Gilbert, en zij heeft haar ouders verloren bij een auto ongeluk. Sindsdien woont ze met haar broertje bij haar tante. Als ze weer naar school gaat, ontmoet ze Stefan Salvatore en ze krijgen een relatie. Hij blijkt een vampier te zijn, en dat brengt heel wat met zich mee. Bij PLL is er een soort ‘doel’ in de serie, namelijk uitvinden wie A is. Bij The Vampire Diaries is dat niet het geval. Maar het is wel ontzettend leuk! Wat ik wel jammer vind is dat seizoen 7 zonder Nina Dobrev (Elena – hoofdpersoon) is. Ik snap niet echt hoe je een serie kan maken, als de hoofdpersoon er niet meer is. Maar goed, ik ben nog lang niet bij seizoen 7. Ik ben inmiddels bij seizoen 3.

S01_02

New Girl

New Girl is echt zo’n typische serie die je kan kijken als je geen zin hebt om echt na te denken, maar wel zin hebt om een serie te kijken. Ik wou al een hele tijd lang New Girl kijken, maar ik kwam er niet echt aan toe. Zo’n 1-2 maanden geleden begon ik er toch aan, en ik vind het echt heel leuk! Het is gewoon heel simpel, er zit niet echt een verhaal in, en je hoeft er niet echt over na te denken. Elke aflevering heeft weer een ander onderwerp.

Awkward_title

Awkward

Awkward is een echte meisjes serie. Het is drama, drama, drama. Het leuke aan Awkward is dat ik me soms wel een beetje in Jenna Hamilton kan herkennen (mede omdat we allebei bloggen, haha). Ik kijk inmiddels wel een jaar Awkard, waarvan ik meer dan een half jaar niet gekeken heb. Hier heb ik dus ook weer héél erg fases mee. Als het goed is ben ik nu bij seizoen 4.

Gossip-Girl-Season-5-promo

Gossip Girl

Inmiddels kijk ik Gossip Girl niet veel meer, maar ik ben hier wel heel lang verslaafd aan geweest! Het gaat over verschillende personages die in de ‘Upper East Side’ van New York wonen; een chic leven waar toch nog wel veel drama bij komt kijken. Ik moet echt weer beginnen met kijken… Ik ben nu bij seizoen 3.

tumblr_static_3gzsiwavj0mcocg88wk8woskc

Teen Wolf

OMG! Ik had dit artikel al gepublished, en toen ik daarna op We Heart It zat en een plaatje van Teen Wolf tegen kwam kreeg ik even een heart attack. Ik ben Teen Wolf helemaal vergeten! Nu weten jullie dus ook, dat ik ook van Teen Wolf houd. Het gaat over weerwolven. Ja. Maar het is écht leuk!!

Dit zijn mijn favoriete series van dit moment! Ik zat te twijfelen of ik ‘Keeping Up With The Kardashians’ erbij moest zetten, aangezien dit niet echt een serie is, maar een realityshow. Maar dat vind ik dus ook een heel leuk programma 😉

Wat zijn jouw favoriete series?

Mijn favoriete series // Oktober 2015

Geef een reactie

