London music

Overmorgen (zondag 11-10-2015) ga ik ein-de-lijk naar Engeland toe! Ik ga om precies te zijn naar Norwich voor school. Ik zit in mijn eind jaar tweetalig onderwijs, en dan ga je altijd als ‘afsluiting’ naar Engeland toe. Deze trip is toch wel hét hoogtepunt van TTO! Maar omdat we best een tijdje in de bus moeten zitten, heb ik heel wat muziek op mijn telefoon gezet. Het leek me wel een leuk idee om dat met jullie te delen…

Ik had altijd héél veel muziek op mijn telefoon staan, maar die heb ik een tijd geleden allemaal verwijderd omdat ik alleen nog maar Spotify en Soundcloud gebruik (zwaar verslaafd!). Maar goed, ik wil niet dat mijn 3G tijdens de reis opgaat, dus heb ik wat nummers gedownload en vervolgens door iTunes op mijn mobiel gezet. Oké, ik heb nog niet heel veel erop staan, maar dit is in ieder geval een begin.

Oh Wonder

Ik ben zooooo erg Oh Wonder verslaafd!! Wat houd ik toch van Oh Wonder. Het is gewoon perfect om mee te chillen, maar naar mijn mening is het ook niet te langzaam, wat al snel het geval is. Ik heb nu als voorbeeld ‘Landslide’ hierboven gezet, maar ik heb het hele album van Oh Wonder op mijn telefoon gezet. ‘cuz I’m addicted.

Adore – Cashmere Cat ft. Ariana Grande

Ok, je weet inmiddels vast wel dat ik huge fan ben van Ariana Grande – zo’n 2 jaar nu. Ik was 29 mei naar haar concert geweest wat echt – not kidding – the best day of my life was. Dus ik ken natuurlijk al naar songs

maar die heb ik zó vaak geluisterd dat ik ze maar van mijn telefoon verwijdert heb, haha. Ik heb er wel een paar opgezet die ik niet zo vaak luister; die niet bij haar album horen. ‘Adore’ is daar één van. Ik heb ook nog; ‘All My Love’, ‘Don’t Be Gone Too Long’ en een mash up van ‘One Last Time’ en ‘What Do You Mean’. Echt een aanrader want als je beiden liedjes helemaal uit je hoofd kent, word je echt mind fucked haha.

Wait Your Turn – Rihanna

Toen ik afgelopen zomer een film over Rihanna zag, was ik om. Haar nummers zijn heel powerful en ik vind haar persoonlijkheid gewoon heel leuk. Ik heb wel meer nummers van Rihanna op mijn telefoon staan, maar dit is er één van.

What Do You Mean – Justin Bieber

Ik ben nou al zo’n 6 jaar lang fan van Justin Bieber. Dus als er een nieuw nummer uitkomt, ben ik er meteen bij. Toen ‘What Do You Mean’ uitkwam, heb ik hem wel zo’n 100x – not kidding – op repeat geklikt. Dit is zo’n leuk nummer!! En 13 november komt zijn album uit… yay!

Welke muziek heb jij op jouw telefoon staan?

Geef een reactie

