Wishlist // Oktober 2015

Wishlist october 2015
Je hebt altijd wel van die dingen die je ontzettend graag wilt. De dingen die ik op dit moment ontzettend graag wil, deel ik vandaag met jullie! Dit staat er op mijn wishlist van oktober…

Plein Sud black sweater Eerst was ik hier helemaal op tegen, maar ik vind ze nu zo leuk; de koltruien, oftewel: turtle neck. Ah, zo leuk!

Trench coat ; ook iets dat ik nog héél graag wil. Trenchcoats. Je ziet ze echt overal en bijna iedereen heeft er wel een. Behalve ik dus.

Topshop black pants Dit is gewoon iets standaards dat je moet hebben, wat ik dus niet heb, haha. Zwart combineert met alles. Echt alles. En high waisted broeken zijn gewoon bae.

Speck clear bag <– ik bedoel eigenlijk gewoon de Macbook zelf, haha. Als ik de loterij zou winnen…

Lauren Ralph Lauren silver jewelry Nog iets wat ik heel graag wil, zijn simpele zilvere ringetjes voor in je oren. Zondag ga ik naar Engeland, dus ga ik deze sowieso scoren 😉

Casio digital watch Dit is ook weer zoiets wat ik eerst echt verschrikkelijk vond, maar nu echt ontzettend mooi vind!

Case Mate tech accessory <– Hiermee bedoel ik ook gewoon de iPhone 6 zelf. Ik heb nu de iPhone 4s (jup, nog steeds) en damn, wat wil ik graag de 6, zeg! Het liefst wit met zilver.

Accessorize scrunchie hair accessory O-M-G. Nee, ik heb geen scrunchies! Dit wil ik ook heel graag in Engeland kopen. Bij de Claires…?

Mac cosmetic Ik heb zelf al een MAC lipstick (klik hier voor de review) maar ik wil ook nog wel héél graag MAC Diva. Zo’n mooie donkere kleur!

Fragrance Last, but not least; Ari van Ariana Grande. Wie mij goed kent, weet dat ik een meeeega fan ben van Ariana Grande. Ik ben 29 mei 2015 ook naar haar concert gegaan. Nu haar parfum eindelijk in Nederland verkrijgbaar is ga ik die ook zeker weten nog kopen!
Dit staat er op mijn wishlist van deze maand. Ik hoop dat jullie zo iets leuk vinden om te lezen ❤
Wishlist // Oktober 2015

Geef een reactie

