Van die herfst feelings

Je weet dat het weer herfst is Pumpkin Spice Latte weer op de menu kaart staat bij Starbucks. Je weet dat het weer herfst is als je liever de hele dag in je sweather zit en films kijkt, dan dat je een stukje gaat zwemmen. Je weet dat het weer herfst is als je alweer heel erg naar kerst verlangt, terwijl dat nog wel een tijdje duurt. Maar dat maakt niet uit, ik hou wel van deze herfst/winter vibes!

Alhoewel ik de zomer ontzettend kan ik waarderen blijft de herfst (ook wel winter) mijn favoriete seizoen. Oh, mensen, wat hou ik toch van de herfst en de winter. Sweathers, hot choc, Netflix, sheerlights en kerst (+mijn verjaardag; 19 dec hih). Geloof het of niet, het hele jaar door drink ik heel graag warme chocolademelk. Zelfs in de lente en zomer heb ik er zin in. Het voorjaar is ook écht heerlijk; vogels fluiten, bloemetjes komen weer en het lekker weer of course, maar het hele jaar door vind ik het najaar ook wel echt fijn.

Op het moment dat ik dit schrijf, is het ’s avonds laat, heb ik mijn dikste en meest oversized sweather aan getrokken en luister ik naar het kerst album van Justin Bieber (all time favourite, Bieber is bae). Scrollend op Tumblr op zoek naar leuke herfst foto’s. En na dat ik alle foto’s heb gezien heb ik wel steeds meer zin in écht herfst. Maar helaas, eigenlijk vind ik het nog niet écht herfst. Over een maandje…

Maar ik weet dat als het nou eenmaal herfst is, het flink tegenvalt. Je wordt zeiknat geregend, ondertussen is het veel te koud voor je dikste trui en bak ik echt niet elke dag appeltaart. Laat ik het hier op houden; at heb ik weer zin in de gedachtes van de geur van appeltaart, marshmallows in chocolademelk, de bladeren die op de grond vallen en lekker binnen zitten terwijl de regen tegen het raam aan tikt.

Hebben jullie al herfst feelings?

Een gedachte over “Van die herfst feelings

Geef een reactie

