TAG // Would You Rather Beauty

Toen ik 9 jaartjes oud was blogte en maakte ik al filmpjes over beauty. Ik ben een typisch meisje-meisje en hou me dan ook heel graag met mijn uiterlijk bezig. Heerlijk om je nagels te lakken, je haren te krullen en ondertussen de nieuwste make-up trends uit  te proberen. Maar wat als je zou moeten kiezen tussen die dingen? Deze tag gaat om beauty dingen waar je tussen moet kiezen. Let’s see…

large-2
Would You Rather Beauty Tag
1.Would you rather go out with messy hair and nice make-up or Nice hair and no make-up? 

Eerst vond ik deze heel lastig, maar ik er nu goed over na denk, vind ik het heel makkelijk. Ik ga namelijk liever met mooi haar en geen make-up de deur uit dan met rommelig haar en mooie make-up. Ik heb geen moeite om zonder make-up de deur uit te gaan. Als mijn haar maar goed zit… Ben ik de enige die zich altijd mooier voelt als je haar perfect -net terug van de kapper- zit?!

2.Would you rather shave your eyebrows or have your eyelashes fall out?
Deze weet ik echt meteen! Ik heb liever dat mijn wimpers uitvallen. Dan kan je nog false lashes opdoen. Oké, je kan je wenkbrauwen laten tatoeëren, maar dat ziet er een stuk onnatuurlijker uit dan bijv. wimper extensions. Dus ik heb liever dat mijn wimpers dan uitvallen.

lol
3.Would you rather be forced to shop at only MAC or Sephora for the rest of your life?
Ik ben nog maar 1x bij zowel MAC als Sephora geweest. En ik heb nog maar 1x iets bij MAC gekocht. Dus heel veel ervaring met MAC en Sephora heb ik niet. Maar ik denk dat deze vraag best logisch is toch? Iedereen zou toch voor Sephora gaan? Daar heb je veel meer keuze in merken, bij MAC heb je of course alleen maar MAC. Dus… Sephora.
4.Would you rather wear lipgloss/lipliner look or 80’s perm?
Oeff… Dit wordt een hele lastige. 80’s perm kan best mooi staan, maar ik denk met mijn haar dat al best pluizig is… hell no. Lipgloss/lipliner look doet me elke keer nog pijn als ik dit nu nog bij heel duidelijk iemand zie, haha. Na heel goed denken denk ik dat ik er uit ben. Ik ga voor lipgloss/lipliner look. Als de lipliner en lipgloss qua kleur redelijk dicht bij elkaar zitten is het doable.
5.Would you rather leave the house with an obvious foundation line or overdone blush?
Mijn eerste reactie bij deze vraag was ‘Damn, serieus?! Moet ik hier tussen kiezen?! Noooo….’. Pffff… Euhm… Ik denk, heel stiekem, de foundation lijn. Ik krijg namelijk redelijk snel rode wangen, en moet je je eens voorstellen hoe dat er dan uit gaat zien met die overdone blush! Iew, nee. Dan maar de obvious foundation line
6.Would you rather wear MC Hammer pants or biker shorts in public?
Honestly, wist ik niet wat ‘MC Hammer Pants’ waren. Seriously, google it, en je weet genoeg. Oh my god, wat verschrikkelijk, hahaha. Ik ga écht voor de biker shorts. Ik denk dat je die véél beter kan combineren dan die andere verschrikkelijke broek. Gadverdamme, daar ga je echt nachtmerries van krijgen.
9e8c7030e4afd6173da641c1b6a4e364
7.Would you rather have a bad orange-y spray tan or really weird tan lines that can’t be covered?
Deze vragen worden écht steeds lastiger! Ik denk dan weird tan lines, want wie wil er nou als een sinaasappel over straat?! Oké, de weird tan lines is ook wel erg, maar ik blijf bij mijn keuze…
8.Would you rather have a bad haircut or bad hair color?
Haha, deze weet ik echt meteen! Ik moest namelijk echt meteen aan een lerares van mij denken met een verschrikkelijk kapsel. Jesus Christ, wat ziet dat er uit zeg, haha. Dus dan heb ik liever een bad hair color!
9.Would you rather have youtube or twitter taken away forever?
Echt sowieso Twitter! De laatste tijd ben ik wel weer wat actiever op Twitter geworden, maar een leven zonder YouTube… Hell no; dat kan ik me echt niet voorstellen! Duidelijk Twitter dus… Oké, Twitter heb ik wel nodig om de nieuwste updates van Justin Bieber en Ariana Grande te horen, maar daar heb je ook nog google en Fahlo voor.
large
10. Would you rather give up using makeup brushes or mascara? 
Make-up kwasten! Een leven zonder mascara = not done. Make-up kan je nog redelijk aanbrengen met je handen en wat is een alternatief voor mascara? Niks. Dus liever geen make-up kwasten meer…
Pfew, wat ben ik blij dat deze tag maar 10 vragen heeft. Het is écht heel lastig om te kiezen!
Bron foto’s: We Heart It
Bij deze tag ik jullie allemaal ♥
Welke keuzes zou jij maken?
TAG // Would You Rather Beauty

2 gedachtes over “TAG // Would You Rather Beauty

Geef een reactie

