MAC Faux Satin Lipstick

Voor zo lang ik mij kan herinneren wil ik al een MAC product. Maakt niet uit wat, als het maar MAC is. Toen ik me er laatst wat meer in ging verdiepen, want ik overwoog nu toch echt iets te kopen, had ik bedacht dat ik een lipstick wou. Hoe, wat, welke? Geen flauw idee. Tot ik deze MAC Faux tegen kwam.

MAC Faux is enorm populair bij zowel bloggers als celebrities. Faux staat bekend om ‘dé Kylie Jenner lipstick’ en ik kan niks anders dan daarin mee te gaan.
mac faux
Finish, dekking en kleur

MAC heeft een aantal verschillende finishes, wat betekent dat elke finish er weer anders uit ziet op je lippen. Van matte tot erg glossy. Deze lipstick heeft een satin finish, dit betekent dat het niet heel mat is maar ook niet heel glossy, tussenin. De lipstick smeert heel fijn en voelt totaal niet droog aan. Hij heeft iets een glansje wat ik persoonlijk wel heel mooi vind.

De kleur is heel bijzonder. Het lijkt wel oud roze met iets bruins er doorheen. Toch heeft het ook wel iets weg van liefelijk licht roze. Heel bijzonder maar mooi!

De dekking vind ik goed! Je kan zeker zien dat je een lipstick draagt maar het is niet té.

lalaloopsies

Verpakking

Deze lipstick heeft dezelfde, vertrouwde verpakking van lipsticks zoals we van MAC gewend zijn. Ik vind de verpakking heel mooi omdat het zo simpel is. Me likes!

lol

loepsie

Veel meiden zal Faux ongetwijfeld goed staan. Bij de een zal die wat meer naar bruin neigen en bij de ander wat meer naar roze.  Het is zo’n typische kleur die bij alles kan en dus een echte everyday lipstick is. Een echte safe-kleur die bij alles mooi zou staan.

mac faux

wrapping

Prijs

MAC staat bekend om een top merk en I totally agree. Oké, deze lipstick blijft niet 24 uur zitten, maar dat verwachtte ik ook niet. Een halve dag red ‘ie zeker terwijl je er tussendoor gewoon eet en drinkt. De een zal €19,50 voor zo’n lipstick duur vinden en de ander zal het prima te betalen vinden. Voor mij was het best wel even een investering, maar het was het sowieso waard. Geef mij een MAC product, en ik ben helemaal happy!

In het kort

Dus, in het kort… MAC Faux is een prachtige lipstick die ik sowieso nog heel vaak zal dragen. Hij smeert fijn uit en is alles behalve vervelend om te dragen. €19,50 is dan misschien wel een redelijk hoge prijs, maar het is helemaal waard!

MAC Faux – €19,50
Verkrijgbaar: MAC Pro stores, MAC counters in de Bijenkorf en Douglas en online.

Geef een reactie

